Fantastisk kørekort forløb

Jeg er lige gået ud af gymnasiet og manglede noget at tage mig til, mange af mine venner havdefået kørekort. Det var oplagt at Det var tid til at jeg også fik kørekort og da jeg havde arbejdetsiden jeg var 15 og har lagt nogle penge til side hver måned,besluttede jeg mig for at det varet kørekort jeg gerne vil bruge dem på. Jeg spurgte en af mine bedste venner, hvilken køreskoleder var bedst og han fortalte mig at jeg skulle tage  topgear-trafik.dk I Valby. Da han mente atde var rigtig gode. Deres anmeldelser sagde egentlig det samme, så det gjorde jeg. Hurtigt varjeg allerede nede på køreskolen og i gang. Jeg husker mit forløb som meget nemt og hurtigt,både teorien som var meget forståelig og hvis man ikke forstod noget så ville de ikke have etproblem i at forklare det grundigere. Desuden var min kørelærer rigtig god til at forklaretingene. Jeg føler at de gjorde sig meget umage i at man forstod tingene, så når man endeligkom op til teori og køreprøve, at man kunne bestå i første forsøg, eller i hvert fald komme såtæt på som muligt. Det var så også den oplevelse jeg havde, jeg bestod begge i første forsøg ogjeg regnede ikke med at det at tage kørekort ville være så nemt. Men det gjorde topgeartrafikat det var, hvis nogen manglede en køreskole, vil jeg anbefale topgeartrafik. Især da de harflere afdelinger som gør det nemt og hurtigt at komme igennem forløbet. Langsomt hvis mannu gerne vil have det i det tempo. Uanset hvad, så ser jeg ikke en køreskole blive meget bedreend det, nu kan jeg rundt og nyde at kører, Jeg har også lige fået en bil.